Winterfeest

Als nieuwbakken voorzitter heet André Westenbroek de leden en genodigde gasten van Schuttersvereniging Overdinkel van harte welkom op het Winterfeest. Ook dit jaar zijn niet alleen onze zusterverenigingen aanwezig maar ook onze partnervereniging uit Riesenbeck.

Bennie Schouten heeft jaren lang de wisselbeker voor de nieuwe koning gesponsord. Deze beker was nu helaas helemaal vol, Bennie vond het tijd worden dat iemand anders een nieuwe koningsbeker ging sponseren. Johan Reinink heeft deze taak op zich genomen en heeft een nieuwe koning wisselbeker ter beschikking gesteld. Aan Johan Reinink de eer om aan onze Koningin Jaimy Oud de Wisselbeker te overhandigen. Op ons Schuttersfeest 24-25-26 juni 2016 zal de wisselbeker opnieuw worden uitgereikt, aan de dan nieuwbakken koning(in).
De agenda van de schutters is alweer mooi gevuld, volgend weekend zullen we traditiegetrouw met de kinderen van de schutters in het pastoorsbos paaseieren gaan zoeken. Wie van de kinderen zal er dit jaar de grootste eieren vinden? Ons damesclubje is er altijd maar druk mee, van paaseieren verven tot het verstoppen van eieren en een prijsuitreiking voor de winnende kinderen te verzorgen. Het mag toch echt even benoemd worden dat wij super blij zijn met de activiteiten van onze dames. Vervolgens kunnen we ons weer gaan voorbereiden op het komende Schuttersseizoen van zowel onze zusterverenigingen als ons eigen. Ook dit jaar proberen wij, weer een succesvol schuttersjaar ervan te maken!