Schuttersfeest 2016

Vrijdagavond zijn wij van start gegaan met het Allemans schieten. De weergoden waren ons toen nog goed gezind. Desley Workel is Allemanskoning geworden, hij was op dat moment nog onze Jeugdkoning.

Zaterdag konden we helaas onze optocht niet door laten gaan i.v.m. de weersomstandigheden. Heel erg jammer! Onze Duitse vrienden uit Riesenbeck waren ook de hele dag aanwezig. Het Dinkelschieten en het Jeugdschieten hoefden wij gelukkig niet af te lassen.Tussen de buien door konden we verder met ons schietevenement.Onze nieuwe Jeugdkoning is Willem ter Hofte. Hij schoot voor de eerste keer mee en schoot de vogel en met nog heel wat onderdelen van de pin met het 109e schot. Onze nieuwe Dinkelkoning is Leon MulderZaterdagavond was de tent ondanks het weer en alle andere georganiseerde evenementen in Overdinkel toch nog gezellig vol. Zondag hadden wij een super mooie optocht onder begeleiding van het Posaunenchor 1886 Gronau. Ook kregen wij versterking van Twirling Overdinkel. Allemaal kleine meiden met pompoenen. Helaas moesten zij halverwege de optocht verlaten ivm het weer. In de optocht hebben wij nog even aandacht gegeven aan de pas overleden Giuliano Feraro, hij is overleden aan de gevolgen van Huntington. De familie Desmet bezoekt al jaren trouw ons schuttersfeest. Na het spannende koningschieten werd Michel Bentert Koning van Overdinkel, zijn koningin Nelleke Wesseler, Hofdames Trees Bijkerk, Anita Westenbroek en Hofheren Hennie Bijkerk, Andre Westenbroek en als Adjudant zal Marco Wesseler het gevolg gaan begeleiden. Wij wensen Michel heel veel plezier en een goed koningsjaar toe.