• Start
  • Nieuws

Overdinkel neemt derde keer op rij titel Boeskoolkoning mee naar huis!

Zo trots als een pauw, neemt Boeskoolkoningin Anita Westenbroek haar titel en prijzen in ontvangst. Anita is nu nog koningin van Overdinkel aan de zijde van haar man Andre Westenbroek. Andre wist vorig jaar, de vogel eraf te schieten. Anita die voor de lol deel nam aan het Boeskoolschieten, schoot het laatste stukje vogel eraf.

Het was een spannende wedstrijd. Anita neemt de titel over van Hennie Bijkerk uit Overdinkel, het jaar daarvoor ging hij ook al mee naar Overdinkel door Thomas Nickel.
Anita gaf vanmiddag nog te kennen dat ze eigenlijk helemaal niet door had hoe ze moest richten. Herman Sprakel schietmeester wist haar goede instructies te geven. Het schutters virus begint mij nu wel te kriebelen, aldus Anita. Wie weet heeft Schuttersvereniging Overdinkel er een nieuwbakken lid bij. In hun vakantie met vrienden zetten Andre en Anita beiden Overdinkel mijn dorp op de kaart. Zij werden in het Duitse Kochum gehuldigd als Schutters koning en koningin. Wij als vereniging zijn trots, zulke leden in onze vereniging te mogen hebben. Bij beiden stroomt het verenigingsbloed!