Jaarvergadering 2017

Vandaag onze jaarvergadering gehad. We hebben een goede vergadering gehad. In onze vergadering bespreken wij altijd de zaken die komend jaar van belang zullen zijn en blikken we kort terug op het afgelopen jaar. We mogen constateren dat we positief ons boekjaar hebben afgesloten. Wij hebben in onze vergadering altijd een tweetal verkiezingen, zoals die van de kascontrole commissie en die van het bestuur.

Daarnaast hebben wij vandaag op onze Jaarvergadering onze Penningmeester Hennie Bijkerk gehuldigd, hij is maar liefst 40 jaar lid van onze vereniging en het langst zittende bestuurslid ooit. Dat is zeker weten een speldje, een gepast cadeau en bloemen waard. Zulke leden koesteren we graag. Tevens namen wij vandaag ook afscheid van een bestuurslid. Marco Wesseler trad af als 2e secretaris.Wij bedanken hem voor zijn goede inzet. Deze functie is net als de functie van 2e voorzitter nog niet ingevuld.  Hoe klein onze vereniging ook maar is, wij willen graag nog 40 jaar door, aldus onze Penningmeester Hennie Bijkerk.

2017 003