• Start
  • Nieuws

Een nieuwe gestalte voor het Schuttersmonument

Op dit moment wordt er aan het Schuttersmonument een nieuwe gestalte gegeven. De oude coniferen zijn onlangs gerooid en worden vervangen door een rode beukenhaag. Van omwonenden hebben wij ook veel complimenten ontvangen. Doordat de coniferen haag verwijderd is, is er een mooie uitkijk gecreëerd over de weilanden en bossen.

Met veel inspanning van Trees Bijkerk, Hennie Bijkerk, Marcel Bijkerk, Sem Bijkerk, Lynn Bijkerk, Marco Mulder, Leon Mulder, Marco Wesseler, Nelleke Wesseler, Saskia Wesseler, Laurinda Wesseler en Thomas Nickel werd er afgelopen weekenden flink gewerkt.
André Welpelo, kinderen Welpelo en Frits Sanders hebben de Schutters hierbij ook flink geholpen en ondersteund.Hierbij willen wij allen ontzettend bedanken voor het harde werken en het mooie resultaat!
In het voorjaar zal er nieuwe beplanting aangelegd worden, zodat het tuintje van het monument er weer fraai bij komt te liggen. In een drietal fases is er gewerkt. Deze fases zijn door middel van een fotoreportage vastgelegd.